Sym2323
Bebegim 12 gunluk dün gece gaz problemi var diye hastaneye gittik enfeksiyona dair hiçbir belirti yoktu sadece huysuzdu doktorumuz tahlil isteyelim gelmişken bakalım dedi iyiki de demis kaninda enfeksiyon cıktı hergun 1 tane iğne (antibiyotik) verdi başına böyle bişey gelen var mı