Arkadaşlar pazar günü de yazmıştım.3 gündür takip ediyorum hergün yaklaşık 10 kere ve düzensiz şekilde karnımın sağ tarafı sertleşiyo ve bebek toplanıyo.Böyle değişik bir his tuvalet ihtiyacım geliyo.Kasılma saniyelik sürüyo sancı falan yok. Yarın randevum var doktora da mutlaka soracağım.Ayrıca geçen hafta da böyle günde 8-9 kere oldu doktora gittim NST ye girdim rahim uzunluğuna bakıldı herşey normaldi. Şuan da da normal midir ? Plesanta previa da olduğum için etken doğum riskim var korkuyorum ama sizlere de tekrar danışmak istedim :( Yaşayan var mı ?