fadimeelisa ben 7temmuzda epidural normal doğum yaptım. Gece 3te suyum gelmeye başladı 4te hastaneye gittik açılmam 1cm idi(1aydır bu şekilde idi🤣 mübarek hiç ilerlememiş 39+6ya kadar). Alttan muayene ettiler hasta önlüğünü giydirdiler lavman yaptılar normal sancılarımın gelmesini bekledik çünkü suyum tamamen boşalmamış sızıntı şeklinde geliyordu. 8 8buçuk gibi sancılarım gelmeye başladı 9buçuğa doğru 2 dk ya 1dk da bire düştü sancılarım ebeler şok 🤣 nasıl bu kadar kısa süreye iner diye açılmam bir anda 4cm oldu dedim beni epidural yapın dayanamıyor biri bitmeden biri başlıyor 10gibi epidural oldum %80oranında(ıkınabileyim diye %100yapmadılar). 11.35de de meleğimi kucağıma aldım çok şükür. Benim için kolay rahat bir doğum oldu kesiğim 1.5cm idi ben ıkınmayı beceremedim diye oldu o da. Epidural olduktan sonra sancıyıda kesiğide dikişide hissetmedim neredeyse.