Ayss7 ben de hamileliğimin 10. Haftasında falan geçmeyen baş ağrısı yaşadım. Acile gittim parol serum yaptılar falan ama bugünkü aklım olsa yaptırmazdım. Parol bir işe yaramayan bir ilaç. Buz kompleks uygulayın. Enseye başın ön kısmına. Bir de ben farmasinin kırmızı at kestaneli kremi var. Çok az ondan sürüp başıma tülbent bağlıyordum. Sonradan geçti. Bir de gündüz 11 ile 1 arasında Türk kahvesi. Normalde düşük tansiyonluyum. Bende de kalp çarpıntısı problemi başladı