Burcuozerdem Kan sulandırıcı iğne kullanıp doğumda zararı olan var mı ilk defa kullanıyorum ve doğumda zararı olur diye korkuyorum belden uyusturmali dogumlarda riskli yazıyor prospektuste
Fatosduzgun55 Burcuozerdem ilk oğlumda gebelıgı ogrendıgım gun basladı ve dogumdan 15gun sonraya kadar kullandırmaya devam ettiler. Sezeryan oldum hıc bır sıkıntı olmadı. Suan 19haftalık ikinci oğluma hamileyim bunda da cıft cızgıyı gorur gormez basladı dr bır zararı olucagını dusunmuuorum