Yaggmur Bursa’da detaylı ultrason için doruk Yıldırım hastanesine giden var Mıdır acaba memnun kaldınız mı ? Yada başka bir yere gittiyseniz Bilgi alabilir miyim
ecemsmom Yaggmur ben ilk sonomara gittim piyasaya göre uygun diye . Sonra orada doktor ben beynin iki lobundaki colpus collasum mudur nedir onu göremedim dedi hiçbirşekilde net değildi ve bu hastalık çok aşırı kötü bişey bizi öylece gönderdi tüm gün düşün düşün kafayı yedik mahvolduk … sonra doktorum perinatolog uzmanına gitmemi ve bu olayın net olarak söylenmesi gerektiğini çok önemli olduğunu söyledi. Acıbadem de Mehmet Özgür beye gittim ve hiçbirşey söylemedik adam kendi baktı inceledi var dedi sonra konuyu açtım nasıl göremez haftasına uyumlu herşey gayet normal ve düzgün dedi. Her hastamda bakıyorum bu çok önemli bişey dedi . Diyeceğim o ki kesinlikle bir perinatolog a gidin radyoloji anlamıyor ve ucuza gidelim derken 2 günde toplam maliyet 1200 e patladı …
ecemsmom Aysenturnaaa bu adamı nasıl övüyorsunuz onun yüzünden tüm günüm mahvoldu kesinlikle gitmeyin …
ecemsmom Aysenturnaaa bir alttaki yazdıklarımı oku çok net görünebilen bir kemik midir nedir artık bilmiyorum o yok göremedim bilmem ne dedi ve internetten araştırırsanız nasıl kötü bir hastalık olduğunu ve gerekirse gebelik sonlandırması bile yapılabilirmiş başka bir doktora görünmesem neler olurdu Allah bilir. Ve birkaç gün sonra gelelim göremediyseniz dediğimiz halde ben artık bakamam benden çıktı dedi . Bu kadar kolay olmamalı
Yaggmur ecemsmom çok üzücü bir durum olmuş bende pişman olmaktan korkuyorum doruk Yıldırım 350 dedi orda da uzman dr bakacakmış radyoloji uzmanı anladığım kadarıyla . Yarına aldık randevuyu ama hala düşünüyorum iki seçenek daha vardı aklımda ama onlar pahalı 😞
ecemsmom Aysenturnaaa evet bayagı kötüydü ve 2 saatimi aldı o gün bu kadar net görülen bişeyi görememesi defalarca bakmasına rağmen ve bu kuşkuyla tüm günüm zehir oldu ne yemek yedim ne içtim
ecemsmom Yaggmur anladım canım bende bilsem ilkten perinatolog a giderdim ama Eğer bişey derlerse mutlaka başkasına da görün
Icon-sevo3 Hayat hastanesi Fatma hanıma gittim, 455 TL fiyatı. Çok çok memnun kaldım. Cihaz olarak da , ilgi alaka olarak da. Çok güzel ilgilendi ve bakılacak her şeye çok güzel bir şekilde bakıp bilgilendirdi. Hem 3 boyutlu hem dört boyutlu bakıyor.
Kdrelk Bende bursa Yıldırım doruk a gittim 350 TL ödedim çok da memnun kaldım hatta iki kere girdim ilkinde baya Bi inceledi kızım yüzünü kapatıyordu diye resmi net çıkmıyor Du biraz bekledik sonra yine çagırdı güzel pozunu verene kadar ugrastı doktor çok memnun kaldım tavsiye ederim ☺️💞
Yaggmur Kdrelk yaa çok içimi rahatlattınız teşekkür ederim bizde şimdi yoldayız gidiyoruz Ersin beye 😊 sizin de Ersin bey miydi bakan doktor
gbyalcin Kdrelk acaba orada takipli miydiniz? Bizim de bursaya gelme durumumuz var, ankarada fiyatlar çok yüksek gelmişken orada yaptırmak istiyoruz da takipli değiliz diye kafamda soru işaretleri var 😅 bilginiz varsa diye soruyorum kusura bakmayın lütfen
Yaggmur gulsah_2013 Ahmet Yılmaz’ı bende aramıştım 500 dediler ama gidenler hep memnun okuduğum yorumlardan . Ben fiyatı fazla geldiği için tercih etmedim sadece . 1 saat falan bakıyormuş umarım memnun kalırsınız siz de 🥰
gulsah_2013 Yaggmur benim doktorum perinatoloji uzmanı bakmasını önerdi ama hem randevu bulmak zor Şevket Yılmaz’da hem de oğlumla gitmek zor olacak bir de kısa süreli bakarsa içime sinmeyecekti bunu belirttim özellikle Ahmet Yılmaz’a git dedi o da çok detaylı bakar dedi gittiğimde duruma göre buraya bilgi veririm bende…