Aslında önemli olan aşı olduktan sonra yan etki olup olmaması değil doğumdan sonra bebekte herhangi bir yan etkisi olup olmayacağı yani bebeğe ileriki zaman için bişey olur mu bu aşı yüzünden bunun hakkında kimse bişey diyemediği için yatıramıyorum maalesef 😓