Merve-1109 ben de gebeliği 66 kg ile tamamlamak üzereyim yani pek kilo almadım bu baskılar ve bel ağrıları bu şekilde böyleyse diyorum kilolu hamile arkadaşların işi çok daha zordur. Gece sağdan sola dönmek, arabaya binmek falan öyle bir mücadele ki ☺️ Neyse hersey bebişler için dayanacağız