aysenurx dün 37+0da oldum. Çatala çıkılıyor, doktor eldiven takıp eline jel sürüyor. Kendini rahat bırak ve derin nefes al dedi. Öyle yaptım. Arada kendimi kastım ama sebebi acı değildi, sadece insan kendini garip hissediyor sonuçta parmakla bakıyor. Sonra yine kendimi serbest bıraktım ve bitti. Acı yok dediğim gibi. Parmak ucu kadar açıklığım varmış. Lekelenmen olabilir demişti olmadı bile. Kasmadığın sürece çok kısa sürüyor ve acımıyor kesinlikle.