AyferMehmet07 selam canim yazmak istedim ben Azeriyim ve rusyada yaşiyorum bende oğlumu sezeryanla doğurdum ve ne yazikki bebeğim 10 aylikken hamile kaldim şuan 21 haftadayim ve doktora gitdik ancaq yatmami çoçu kucağima daha goturmememi soyledi ve ne yazziki tek bakiyorum annem doğurana yakin yardima gelicek ama çok zor .50 kiloyum doktor zayif oldumdan dikişlerimin patlaya biliceni soyledi .ve ancaq yatmami dedi yani sende dikkat etmelisin sen çok erken hamile kalmişsin