hamisanne_63 ben badem yağı, hindistan c.yağı, zeytinyağı, kakao yağıyla bir karışım yaptım onu sürüyorum. Bir de burda yazanlardan görmüştüm dalinin hindistan cevizi yağlı vazelini var, ona bayıldım aşırı nemli kalıyor. Bio oil aldım ama onu ve lieracı biraz daha ilerleyen aylarda kullanmayı düşünüyorum. Vazelini düşünün ben bayağı memnunum, önemli olan sürekli nemli kalması. 18 haftalık karnım da büyüdü ama herhangi bir sıkıntı yok şimdilik.