Namiren4434 5 gün önce ikinci sezeryan doğuma girdim ve ilkinden çok çok farklıydı Hastaneden hastaneyemi fark ediyo acaba sorularınız varsa alabilirim 🥰🥰
Namiren4434 Gunss ewet ama bana göre bişe dilmiş o bence acı hissetmedim ama çekiştirmeler beni çok etkiliyodu bebek çıktıktan sonra o Acı yoktu ama bağırıyodum sonra anestesi vermişler biraz dikiş atamadılar die 😅😅