Htcylmz İyi akşamlar arkadaşlar adetimden 15 gün geçti 2 gün önce test yaptım sizce kalp atışı oluşmuş olabilir mi https://imgyukle.com/i/2dQO1
Aslylmz Htcylmz siz yinede gidin gecikmeden keseyi kontrol ederler ne durumda bi sıkıntı olmasın önlem alınbilinecek bırsey olabilir ben bekleyemezdim acıkcası bence gidin mutlaka
Htcylmz Aslylmz ya biz hastaneye uzağız biraz da sürekli git gel yapmak istemediğim için biraz bekleyeyim demiştim
Nazendehanim Ben yarın kontrole gidicem sırf ilk gebeligim kürtaj oldu diye yoksa 5. Haftanın ortasına kadar beklerdim
Htcylmz Nazendehanim aslında bir çocuğum var benim ama onda çok erken gitmiştim ilk gittiğimde kese bile küçücüktü birde kaç haftada duyduğumu da hatırlayamadım
Htcylmz Bende geçen ay sanırım kimyasal gebelik geçirdim 10 gün geçti test yapmıştım pozitif çıktı ama akşamına kanamam oldu adet olur gibi tekrar test yaptım çıkmamıştı o zaman