Yenigelin543 37+4 haftaligiz kizlar bugün çatı muayenesi oldum en başta o kadar çok korktum ki burada elle yapildigini vs okumuştum ama benim doktorum başka bir alet kullandı bunun için ve hiç acımadi çok şaşırdım anlatıldığı kadar acı veren birşey değilmis😌
Bir_tospik_beklerken Yenigelin543 ebeler elle yapıyor 😄 ben 27.haftamda olmuştum ebe yapmıştı ama acıdı desem yalan olur belki de eli hafiftir bilemedim 😄😄😄