Bebegim- Belfam ben bugün 2. doz tetanos aşısı oldum. Hemşire aşıyı yapmadan evvel son iki hafta içinde başka (biontech gibi) aşı oldun mu diye sordu. Yani sanırım en az iki hafta ara olmalı arasında.
MinikMucizeninAnnesi Ben 15er gün ara ile oldum ilk dozlarımı ☺️ Sağlık ocağındaki ebe ve doktorum bu şekilde söyledi ☺️
Belfam Yarın covid aşısı olcam üç hafta sonra da tetanoz geliyor sorun olmaz inşallah doktorada sormayı unutmuşum
Kamusbuglem Ben cok kararsız kaldım ilk dozumu hamile kalmadan olmustum hamile olunca olmaktan cekindim hala kararsızım bıontek ne düşünüyorsunuz