Beyza00_ merhaba canım aynı durumu yaşadım ilk gebeliğimde lekeyle başladı, kürtajla sonlandı maalesef. 2. Gebeliğimde 2 haftaya yakın leke gördüm kahverengi leke progestan iğne kullandım 2 fün önce kontrole gittim her sey yolunda dedi insallah seninde öyledir yerleşmeden kaynaklı olabiliyormus icini ferah tut 🌸