HelloSeyma 32.haftada çalışabilir raporu aldım çalışmaya devam ediyorum şuan 36 da izne çıkmayı düşünüyorum bu aşamada tekrar rapor alıyor muyuz çalışamaz raporu yoksa işyerine bildirmemiz yeterli mi bilen var mı?