Ozdemiryksl Arkadaşlar 8. Haftadayım. Folik asit seviyem <25 doktorum ısrarla 12. Haftanın sonuna kadar günlük 400 mcg almamı tavsiye ediyor. Benzer durum yaşamış olanlar var mı? Neler yaptınız. Kararsız kaldım.
Hatunnn Ozdemiryksl canm folik asit icin test yaptirmadi muhtemelen bi cogumuz:) yuksekliginin bi zarari oldugunu dusunmuyorum cunku oyle olsa doktorlar gahlil yapmadan direk kullandirmazlardi bnce kullanin bi sorun olmaz doktor vermis sonucta
Ceyfer Ozdemiryksl canim benimde yuksek cikti doktorum bi gun al bigun alma istersen dedi ben oyle yaptim 2 gundurde hergun aliyorum.
Ozdemiryksl Hatunnn aslında hamile kalmadan 5 mg kullandırmıştı doktor. O hataymış. Çok fazla doz. Otizim vs bağlantıları varmış. İşte kafam karıştı biraz. En son bir doktor da kanser hücresi oluşumunu tetikliyor diyince korktum:)
Ozdemiryksl Anneyimmm ben de öyle biliyorum canım fakat doktor sitesinde bir doktor fazlası kanser hücresi yapıyor deyince korktum biraz
Anneyimmm Ozdemiryksl canim cok sacma onlar binde bir olan seyler beta hcg yukselmeside kanser olabiliyor bazen takilma
Anneyimmm Ozdemiryksl bende kalmadan once 5 mg verdi dr ama haftada 1 dedi eger hergun kullanirsan fazla