Minikkkkkkk 35 haftalığım bebeğin suyu fazla dedi şekerim çıkmadı böyle olup sağlıklı doğan var mı arastrdm nedenleri çok korktum. Doktor beni çok korkuttu
Aysegngr Minikkkkkkk canım banada öyle dedi doktor kac gun evde sters yaptım baska doktora gittim normal dedi suyun şekerim yok bu arada cok şükür bebegimi saglikli sekilde kucağıma aldim darisi sana inşallah 🤲
Esraali Minikkkkkkk ben öyleydim sebebi yok ne seker ne Baska bir sey 35 düzeldi su an normal çok şükür az kaldı zaten korkmayın sekerli tatlı karpuz az yiyin
Sevilss Bende de azalma var 31 olucam cuma günü diyetle düzelebiliyor bazende cihaz hatalı ölçüm çıkıyor falan başka doktora yine git sadece kontrol farklı cihaz denemek için bence