sivlimglsh baştan bende gündüz takıyordum faydasını göremedim , masa başı çalıştığım için başka doktora tekrar gittim ateli özellikle gece takmamı önerdi uyku halindeyken bilinçsizce kıvırıp büküyorsam diye hareketi kısıtlamak adına gece tak, gündüz zaten hareket ederken kollarına dikkat edersin dedi %5 rahatlama oldu diyebilirim .