Deletedmom_5 [silindi] ben genelde kasıklarda seyirme şeklinde hissederdim 21. Haftada net tekmesini hissetmistim
[silindi] Kusciviltisi göbek deliğimin orda damar atması gibi Birşey hissettimde acaba bebekmi dedim daha hiç hissetmedim hareketlerini
[silindi] Deletedmom_5 ya ben daha hiç hissetmedim kilokuyum ve ilk gebeliğim heralde ondan hissetmiyorum
Kusciviltisi [silindi] yok canım göbek deliğine kadar cıkmaz benim göbek deliğim ağrıyordu bebek oraya henüz çıkmadı bebekle ilgisi yok demisti biraz daha altında bebek oluyor
ikigozumuncicegii [silindi] bende öyle hissediyorum ya göbeğimde ya karnımın aşağısında tık tık tık atıyo 19 haftalık bi oğluşa hamileyim .
[silindi] ikigozumuncicegii ne güzel Allah sağlıklı sağ sağlim kucağınıza almayı nasip etsin bend daha hissedemiyorum ya
MerveNur- [silindi] ay biran önce hissederiz inşallah artık kendimi kötü hissediyorum acaba orda mı iyi mi diye
fenperest [silindi] 19. Haftama gelmek uzereyim gobek deligimin hemen altinda o hizalarda hissediyorum 🌸
Hilalkorkmaz [silindi] çokda hissedilecek gibi değil ztn 5 aydan sonra anlayabiliyorsun ancak ben öyle oldum