Elsu26 İyi akşamlar hanımlar elimle göbeğimin sol tarafına hafif bastırınca kalp atışı gibi pıt pıt pıt oluyor ortaya ya da sağ tarafa bastırınca olmuyor acaba bebeğin kalp atışı falan olabilir mi 😊 21+5 haftalık şuan da 😊
Canankp Elsu26 kalp atışını öyle anlamazsınız bence, daha küçük olduğu için hareketleri kalp atışıymış gibi anlaşılıyo :)
Elsu26 Canankp yaaa yerim onun hareketlerini 😍😍 bir kaç gündür hissedince hep aynı yerler de bi de ilk gebelik olunca bilmiyor insan 😊