İyi akşamlar bugün tahlil sonuçlarında idrar da protein olduğunu duydum. Ellerim ve ayaklarım da da şişlikler oluşuyor ama tansiyonum normal 32 haftalık hamileyim , ve bitmek bilmeyen bi idrar enfeksiyonu yaşıyorum ayın başında antibiyotik kullanmıştım yine çıkmış doktorum 10 gün sonra tekrar bakalım dedi. Bu durumları yaşayan var mı ben çok korktum. Enfeksiyon bebeğe zarar verir mi? Protein kaçağı yaşayan oldu mu neler yaptınız acaba