tgba715 Breezy35 normal canım 1-2 haftaya hissedersin. Ben de 16. Haftada hissetmiştim kasıklarda pıt pıt olarak hissediyorsun başta ☺️ Özellikle uzanınca yoksa ayakta yine hissedemezsin endişe etme
Haze0234 Breezy35 tabi bende erkek bebeğe hamileyim 23. Haftamda felan hissetmiştim sanırım öncesinde 1-2 defa acaba oldu mu diye şüphelenmiştim ama gaz mi yoksa tekme mi emin olamamistim 😂
hamisanne_63 O haftalarda hissedilmez zaten öyle biliyorum ben yani 18. Haftadayım erkek bebek hâlâ bende hissetmedim bekliyorum 😌
Elsu26 Breezy35 o haftalarda çok nadir hisseden var ben ilk net hareketi 19+5 te hissetmiştim 21+5 haftalık şuan hala düzenli hissetmiyorum normal bunlar stres yapma
Breezy35 Teşekkür ederim yanıtlarınız İçin çok sağolun bir de işe gidiyor musunuz yoruluyor musunuz? Ben işten değil de covidden korkuyorum ;(