melekkizim_00 Merhaba. Hayırlı olsun öncelikle🌺 Benim de hamileliğimin başlarında oluyordu. Hatta yol ortasında kaldırıma oturup dinlendiğimi, o bıçak batması hissinin gitmesini bile beklediğim oldu. Doktorum Magnezyum verdi. Magnezyum sayesinde geçti. Doktorunuza bir danışın arzu ederseniz. Her krampın sebebi ve sonucu aynı değil ve olmayacaktır elbette ama bana magnezyum şifa olmuştu. Size de acil şifalar,bebeğinize de sağlıklı büyümeler 🌺