Aynı durum bende de var sürekli nefesim daralıyor ölecekmişim gibi hissediyorum sanki uyuyunca uyanamayacakmisim gibi sanki doğumda ölecekmişim gibi bebeğim annesiz kalacakmış gibi bunları düşünmekten hamileligimin tadını çıkaramıyorum 18+0 günlük hamileyim hep huzursuz hep bi nefes alma hissi çok huzursuzm😢