Esrabgrck kaç haftalıksınz siz. Evet ben iğne yaptırsam da oluyor kasılmam. Bugun nst girdim hiç sancı cıkmadı çünkü hiç toplanmadı. Muayene oldum Bi sorun yok rahim agzı kapalı doğum gözükmüyor dedi. İki hafta sonra zaten iğne fitil kesilecek dedi yani. Öyle duruyorum sizdede gerek duymadı mı acaba normal se herşey