Elif8888 37+4üm sürekli regl sancısı gibi sancı yaşıyorum Acile gittim açılmam yok normal dedi Ama bugün kahve çok az pembe akıntım geldi hala belim ve kasıklarım reglim gibi ağrıyor bu durumu yaşayan varmı
Elif8888 Cigdem65 dün akşam alttan muayne oldum 11 gibi canım acımadı kasmadımda bu yüzden gelmemiştir dimi o akıntı çünkü bugün öğlen 2 gibi geldi ara ara devam ediyor yani Nişan öylemi
Cigdem65 Elif8888 evet can yinede ihmal etme git bi acile gorun yada dokturunu ara her gebelik ayni degildir cünku