CinyurunAnnesi Taze anneler kese şekline göre cinsiyete bakabilirmişiz keseniz yuvarlak olursa kız fasülye şeklinde olursa erkek oluyormuş 🤷♀️sizce ne kadar doğru bu bilen var mı bilen varsa doğru çıkan var mı?
Aysecamm1 CinyurunAnnesi benim kesem fasulye gibi hemde o kadar fasulyeki anlatamam 😂 sonuç kızım olacak tamamen uydurma bence onlar
Pembepanterr CinyurunAnnesi Oğlumda yuvarlaktı 😀 yine yuvarlak hemde yusyuvarlak ama daha belli değil
Kapadokyali CinyurunAnnesi onu bilmiyorum ama nem cinsiyetini öğrendiğim de bebeğin basi sol taraftaydi ve doktorum dedi ki zaten bu kızlar hep sol tarafta olur dedi
Gul2808 CinyurunAnnesi en son gittiğimde 12 haftalıktı onda da doktor bir seye benzetti ama 16 haftada emin olayım öyle söylerim dedi 🤣
CinyurunAnnesi Gul2808 ay bak bende merak ettim şimdi hee bizim de kesemiz fasulye gibi ama doktorumuz daha hiç bir şey demedi henüz dün gittim zaten kontrolüme onda da ikili tarama testimiz yapıldı 🤷♀️
Minik0222 Bizim en baştan beri kesemiz fasulye gibiydi. 16 hafta olduk. Hala fasulye gibi. Kasığıma yayılmış durumda kesesi. Cinsiyetmiz erkek 💙
CinyurunAnnesi Minik0222 ayy acaba biz ne zman öğreniriz cinsiyeti çok merak ediyorum önceliğimiz sağlıklı olması ama yine de merak ediyor insan 🤦🏼♀️
Sevgiymz3827 CinyurunAnnesi hiç alakası yok cnm benim oğlumun ki yuvarlağı şuan 17 haftalık hamileyim kese fasülye şeklindeydi 🤲🏻