umudunannesiii metehaninannesiii solda kafası varsa sağda ayakları var o şekil hep yan yatıyor gobegm elips gbi duruyor hep
deryakircicek Benim kızçem de ayaklarını kaburgama dayıyor hep 37+4 olduk doğum pozisyonunu aldı benim ki ve cuma günü çatı muanesini yapacak doktorum korkuyorum…
umudunannesiii deryakircicek benimkide persmbe gnu yapacak Nden krkuyosun ki korkma Ben sadece utanıyorum🤣
Emineyavuz_53 deryakircicek Dr una bağlı ama benim hiç acimamisti sadece ben kendimi kasmistim bilmediğimden ..
metehaninannesiii umudunannesiii yok yok korkma hep oyle büyük ihtimalle senin yavru da donmedi ki o sekilde duruyor cubku benimkide dönmedi hep bu sekulde duruyor
deryakircicek umudunannesiii ya hem utanıyorum hem de korkuyorum doğum şekli belli olacak sonuçta hala inanamıyorum bu haftalara geldiğime..😀
umudunannesiii metehaninannesiii E ne zman dönecekler bunlar :) Heran digurcem diye hazrliyrkum kendimi🤣
Emineyavuz_53 umudunannesiii onun normal doğum için faydası çok squatla eş değer .. ama dönme için gırgırlama pozisyonu ise yarıyor
metehaninannesiii umudunannesiii hahahhahahaha valla bilmiyorum 39.haftada cati muayenesi olacam bakalım dogum nasil olursa 😂😂
umudunannesiii deryakircicek ayyy ben bu gece dogurcekmism gbi hssediyorm🤣 Duşa grcem birazfan saçlarım yağlı ne olur olmx bu kafayla gtmim dguma 🤣
deryakircicek umudunannesiii 😀😀😀 keşke benim ki doğsa yarın eşimin doğum günü. İkisini birarada kutlarım. Bütün gün evde iş yaptım halıları yıkamaya gönderdim onlar geldi temizleyip yerleştiriyorum hareket olsun diye ama