Kızlar 30 haftalık olduk. Ama sanki karnım küçülmüş biraz da aşağı inmiş gibi geliyor(hareketleri normal) bu haftalarda olur mu acaba. ()Yarın kontrolüm var ztn de) göbek düşünce doğum yakın diye biliyorum erken doğum olur mu acaba başına gelen bu haftalarda bebeği kanala inen var mı kaçıncı haftada doğum yaptınız(sezeryan olacağım)