kizceannesi Kızlar bugün ultrasona girdim normalde 32+4 üz ama ultrasonda 32+1 çıktı kilosu 1983 sizce nasıl azmı kilosu yoksa iyi mi korktum sanki az gibi geldi birde ultrason kağıdında 2. Trimester yazıyor normalde 3. Trimester yazması gerek değil mi
GBU kizceannesi kizceannesi 32+1 de benim 1973 kiloydu. Göbeğinden ölçtüğünde 1,5 hafta geride gözüküyor korkacak bişey yok dedi doktorum. 3 haftadan fazla gerideyse sıkıntılı dedi
kizceannesi Dilekcnkn sağlıkları iyi olsunda ben şeyi anlamadım ya normalde 3. Trimester ama ultrason kağıdında 2. Trimester diyor neden acaba yanlışlık mı oldu acaba
Dilekcnkn kizceannesi Yanlışlık olmuştur bence takılma sen oralara bir daha ki gittiğinde sorarsın olmazsa
kizceannesi GBU ben yurtdışında kalıyorum doktorum daha görmedi sonuçları ultrasonu başkaları çekiyor onun için çok merak ediyorum acaba iyi mi diye doktor arayıp konuşuyor bir şey varsa çağırıyor felan çok saçma ve sıkıcı ama mecbur bekliyoruz 😖
Evlatsevgisi2 kizceannesi normal canım 32+2 de gittim 1831 gram denildi 32 haftalikta 1700 gram olması lazım yani biİmkiler 100 gram falan öndeler 🥰
Dilekcnkn kizceannesi 😊😊 ben ilk ikisinde birşey anlamadım şimdi 3. ’Ye hamileyim bunda biraz dinliyorum kendimi ama iyi değil gerçekten hiç takılmadım bugüne kadar şunu yemeyim bunu yapmayım diye 😂 hastalıkla alakalı bir durum olmasında başka birşey istemem hepimiz sağlıkla alalım bebişlerimizi kucağımıza 😂
ogrencianne35 kizceannesi doktorunuz normal dediyse korkmayın benim kızım 2 hafta öndeydi 32.haftada 34.hafta çıkmaktı 2500 kiloydu
hilal20gcm ogrencianne35 benim de 32+4 de 2400 çıktı doktor normal dedi kilosuna ben biraz fazla değil mi deyince çok değil ya dedi size 2 hafta önde demiş ve benim bebeğimin ölçümleri sat ile hiçbiri zaman uyumlu değil hep 1 2 hafta önde
candanx benim 32+6 da 2 kilo 170 gr dedi doktorum ama bende gebelik şekeri de var önde olabilir benimki 🤷♀️
candanx kizceannesi aynen öyle ilk doğumum da 2200 gr hastaneden çıkmıştık hiç küveze girmemişti maşallahı vardı şimdi 4 yaşında. benimki canavar gibi ne versen alırdı meme biberon emzik arkadaşım 3 buçuk doğurdu ilk 3 gün canından bezdi bebek emmiyordu 🤷♀️🙄 yani sağlıklı olsunlar da kilo alıyolar her türlü