Kızlar 37 Haftalığım bugün kontrolüm vardı doktor bebeğin baya aşağıya indiğini söyledi doğum yakınmı dedim evet dedi. Karnımın alt tarafında adet sancısı gibi ağrım oluyor ara ara . Sizce yakın zamanda gelir mi bebek yaşayan tecrübeli anneler cevaplarsa çok sevinirim. Heyecan ve korku aynı anda tavan 🌸☹️😍