umudunannesiii Kızlar 37+6 yim bugün başladı sancılarım on beş dk de bir oluyor ama bbek yan yattığı için ve kısa süreli sürüyor hemen Üç dk falan Normal dmi
2prensesmom_ umudunannesiii 37+5im bende sabah gittim sancım çıktı ama çok şiddetli değildi hala ağrım geçmedi gelip gidiyor bendede şiddetlenmesini bekliyorum
umudunannesiii balbocegimm hep yan zten bebegm kanalada girmemişti iki hafta önceki kontrolünde Persmbe gnu kontrolüm var onu beklim diyorum