Ieb benim geçen sene ilk gebeliğim 6 haftalık düşükle sonuçlandı. Şuan 2. gebelikteyim. 14. haftamda hiç bir şey yokken aşırı kanamam oldu. Hiçbir belirti yoktu. Hemen hastaneye gittik. Açılmam olmuş. Düşük önleyici iğne, serum, fitil falan verdiler ve beklememiz gerektiğini söylediler. Ben özel Prof. doktora gidiyorum normalde. Hemen onu aradık ve kanamam azalınca yanına gitmemi söyledi. Devlet hastanesinden ertesi gün çıkışımı istedim ve kendi doktoruma gittim. Kanamam durmuştu ama doktorum serkilaj yapalım daha öncede bir kaybın var dedi. Zaten çok güvendiğim bir doktor. Genel anestezi ile yarım saatlik bir operasyon geçirdim. Şuan 26. haftamdayım çok şükür hiç bir sıkıntım yok. İlk 1 ay çok zor geçti benim için. Anesteziyi vücuttan atmak çok zordu zaten çok bulantı da çekiyordum. Serkilaj olmadan gebeliği devam eden arkadaşlar olabilir, evet olmanın belki riskleri vardır ama ben bebeğimi kaybetmektense bu riskleri almayı göze aldım ve doktorumu dinledim. Keşke olsaydım demek istemedim. Benim tavsiyem güvendiğin doktorun ne diyorsa onu yap çünkü sürecini en iyi o bilir. Eğer doktorundan emin değilsen gebeliğin başında güvenebileceğin bir doktor seç kendine bence bu çok önemli. Biraz uzun oldu ama😁✌🏼