BebekveAnneler Merhaba arkadaşlar 6 haftalık gebeyim protez tırnak var 1 aydır zararlı mı? Yaptıran kullanan var mı?
Bensunsal Ben kalıcı ojesiz gezmedim. Doktorum hiçbir sakınca olmadıgını söyledi. Banu çiftçinin uygulamasında da hiçbir zararı yoktur diyor kendisi❤️
ecemnas88 Ben daha 1 hafta önce yaptırdım jel gayette memnunum bir sıkıntısını görmedim açıkçası bir çok hamilede yaptırıyor😌