Merhabalar 6 haftalık oldu bebeğim 5. Haftada gittim doktora Ncr hastanesinde Özge hanıma. Keseyi gördük çok şükür. 2 hafta sonra kalbe bakalım dedi ama kararsız kaldım. Özge hanım iyiydi fakat hastane aşırı kalabalık. Sizin önerdiğiniz doktor veya hastaneler nelerdir?