Gaziantepliyim burda bebeği kırkı çakmadan hamama götürüp tuzlarlar ellerinin altında bebek bayılır açıdan resmen vahşet araştırdım çok sağlıksızmış dinde de tıp da da bir mantığı yok ve annem kayınvalidem hepsi benimle tartışmaya tutuştu yıllardır tuzlanır tuzlanmazsa teri kokar ayağı kokar beni kardeşlerimi eşimi hep tuzlamışlar sanki kokmuyor terimiz ne saçma hepsi bana küstü ne halin varsa gör naparsan yap diye tuzlatmam dediğim için eşim de araştırmış o da yok dedi ne tuzlamasi ne saçma adetlerimiz var ya şaka gibi kim icat etti acaba 🤷🏼♀️