Kızlar daha 1.5-2 saat önce öğrendim hamileliğimi. Daha önce 6 haftalık ilaçsız kürtajsız bir kaybım oldu mart ayında. O günden beri hiç korunmadık, aşırı derecede sabırsız ve takıntılıydım, ne denediysem olmadı. Hiçbir sorunumuz yok ikimizinde, tamamen benim saplantım yüzünden olmuyordu, bunu kabul ettim zor da olsa. Bu ay kendime ve eşime macun hazırlattım aktardan ben düzenli içemedim ama eşim düzenli olarak sabah akşam aç karna macunu içti 1 gün dolu 1 gün boş birliktelik yaşadık ve ayıptır söylemesi 1-2 defa ters rahim pozisyonunu denedik (faydası var mı bilemiyorum) bir de daha önce sürekli enfeksiyon yaşadığım için bir de eczacımla konuştuğumda bana bir fitil önerdi ve kendisi de bu fitilden sonra hamile kalmış doktorumunda onayıyla fitili kullandım ama maalesef isim veremiyorum. Bir yandan da kendimi tamamen salmıştım sürekli dua ediyordum ve Allah’tan hayırlısını diliyordum. Ben hayatım boyunca sabırsız ve istediğini elde eden bir insandım. Benim sınavım buydu, sabretmek… Dersimi aldım ve sabırla emanetimi beklemeye başladım. Sonuç ne olur bilinmez ama bunları denedikten sonra önce Allah’ın izniyle sonra da bu şekilde hamile olduğumu öğrendim. Anne olmak/anne olmayı istemek uzun ve meşakkatli bir süreç. Bu sabah ezanında şöyle derken buldum kendimi "Allah’ım sınavım zor ama öyle güzel ki, hiç vazgeçmek istemiyorum’' Allah’ım hamile annelerimizi bebeklerine sağ salim kavuştursun anne olmayı bekleyen kardeşlerime de en hayırlı zamanda sağlıklı evlatlar nasip etsin inşAllah. Çok dua ettim kendim için, sizin için. Mucizem artık çok şükür benimle, bize de dualarınızda yer vermeyi unutmayın. Maraton başlasın 🥳