GizemSultan İyi akşamlar kızlar, 30 haftalık olduk dün itibari ile ama 2 gündür hareketlerinde azalma var normalde çok hareketliydi cuma günü kontrole gidicem ama aklıma çok takıldı bu haftalarda hareketlerin azalması normal mi acaba
Ozge2805 GizemSultan valla canım muayeneye git tabi öncelikle ama oluyor genellikle uyuyorlar bende kaç kere gittim hareketleri azaldı diye endişelendim ama beyfendi hep uyuyor doktor karnımı sallıyor öyle elini ayağını oynatıyor 🙈 2 aydır yüzünü bile göstermedi öbür hafta inşallah gösterir . 32+1 hamileyim bu arada . Anne yorulduğu zaman oda pek hareket etmeyebiliyor
AsyaAsar Merhaba bende 31 haftalığım bende de aynı durum var bende Perşembe gidicem, sanırım herkes bu haftalarda bu durumdan şikayetçi inşallah normal bi durumdur 🙏🏻
Roosendaal 32 haftaligi bugun oglusum dune gore daha sakin bir ara tedirgin olmadim degil kipirdanmalar var
Roosendaal GizemSultan evet bende de ayni sekil de. Bi ara tedirgin oldum gobegimi durttum genelde geri tepki verir bugun hafif hafif kipirdanmalar vardi arada oluyor boyle rabbim esirgesin
Ceren01 Kızlar bende 31 haftaya girince oğlum 2 gün hiç hareket etmedi çok korktum ve 1 hafta doktor muaynemi bekledim buğün de kontrolüm vardı şuan 31+6 günlüğüz ve doktorum artık büyüdükleri için yeri daralıyor dinlenmeye geçiyor dedi. Bende ne yaptım çikolata yedim sol tarafıma yattım ve karnımı patakladım yavaş yavaş 1 saat sonra hareket etmeye başladı birdaha da durmadı. Sabaha kadar 🤦♀️😂😂😂
GizemSultan Ceren01 yerlerinin daraldığı benimde aklıma geldi ama bunun içinde 30 hafta olmamız acaba erken mi diyede düşünmedim değil.. bende tatlı yiyip dinlemeye geçeyim şimdi 😌
GizemSultan Ozge2805 inşallah gösterir yüzünü bu sefer 😍 yorulcak hiç birşey yapmadım ama allahtan azda olsa hareketleri varda içim birazda olsa rahat ediyor