962301 Bugün saat 15.00 acil den kan ve idrar testi verdim sonuçlar hala çikmamiş böyle birşey yaşayan varmi normalde bir saat için çikyordu ve e nabiz de gözükürdü şuan gözükmüyor Şimdiden teşekkürler
Defne74 962301 ben cuma günü verdim halen 3 lü tarama testi çıkmadı ve bize dr 3 hafta sonra gelin diyor geçwn gün bunun için post açmıştım
Defne74 962301 çıkmadıysa bakılmıyo galiba ben birde gogleye yazıyordum önceden şehir ismi tahlil sonuçları diye
Eda-1997 962301 bilmiyorum valla canım ama bende aynı sorunu yaşadım bana da garip geldi sistemle alakalı sıkıntı olabilir bilemiyorum 🤷♀️