Aysel0707 Kızlar yarın hastaneye gıdecem rotın muayene 32 haftadayım doktor bana soylermı sezaryenmı yoksa normal acaba devlete gıdecem
Guley_ Bende devlete gidiyodum 34 haftada gittiğimde 38 gel demişti karar vermek için tabi bizim yaramaz o güne kadar bekleyemedi 37.haftada suyum geldi 😇