Bugün kontrole gittim bebeğimin herşeyi 36 haftalık çıktı geçen hafta 1 hafta önden gidiyordu hep aynı cihazla da ölçüm yapıyor doktorum kilo bile almamış doktora göre normal zayıf bebek olacak dedi ama hiçbir önlem almadılar plesantasında 3 damar olması gerekirken 2 damar vardı tek damarla beslendiğini biliyordum ama birden gerilemesi ve bişey yapmamaları beni endişelendirdi bir de herşey normal dediler başına böyle bişey gelen var mı neler yaptılar cuma günü tekrar çağırdılar