Zuhalls matmazel_1 14 haftalikken erkeğe anımsatıyor dedi 17 de gittiğimde kizza benziyor dedi net birşey söylenmedi kafalar karıştı merak ediyorum😊
matmazel_1 Zuhalls ben normalde medicanaya gidiyorum İlk sizin gibi erkeğe benziyor dedi Dr umuz sonra kız dedi beyhekimde de hem detaylıyı çeken hemde kadın Doğum Dr u kız dedi😃
Zuhalls matmazel_1 doğrudur sağlıklı olsun da inşallah erkektir bi kızım var inşallah bide oğlum olur😊
Mlkbrn Bende 1 kere gittim geçen hafta 180 TL verdim sürekli de Bi hastane gtmek istiyorum acaba tahlil ücretleri falan pahalı ayrıntılı ultrason olsun tahlil ler olsun pahalı mıdır acaba
Mlkbrn Ezgikocakk anladım canım çok sagolun kimi diger özel hastanelere göre biraz daha ucuz diyorlar o yüzden dedim