Bsrakzmn Kızlar sizlerden dua istiyorum evleneli 10 ay oldu ilk günden beri bebek istiyoruz ama henüz olmadı bu ay inşallah olsun çok ça dua istiyorum sizlerden ikimizinde bir problemi yok çok şükür ki ilk zamanlar çok kafaya taktığım için oluyor diyorlardı şimdi öyle bir problem de yapmıyorum dua edin bende anne olayım😍😍😍😍
Bebegmibkliyrm Rabbim en kisa zamanda sanada nasip etsin canim. Benim de 11 ay olmadi. 12. Nci ayda anneler gununden iki gun once hamile oldugumu ogrendim. Yildinumumuzde hamileydim yani.