Bugün kontrolüm vardı. Kan uyuşmazlığı olduğunu dr. Biliyo ama bana 28. Haftada iğnenin olması gerektiğini söylemedi. Bugün gidince ben söyledim geçte kalınmış fln dedi ama yazdı reçetemi. Olmasada olur gibisinden söyledi. Benimde aklım karıştı 30. Haftadayım şuan geç mi kaldık 🙄