hande0606 Kızlar 37. Haftaya girdik ama bebiş hem ters duruyo hemde baya yukarda hissediyorum midemde resmen karnımın altı yumuşacık😬😂 sizde durumlar neler ben sanki doğuramıycam gibi hissediyorum
Ayssunn hande0606 28.haftadan beri normal doğum pozisyonunda bebeğim şuan 32 haftalığız bugün kontrole gittim yine de normal doğum pozisyonunda inşallah değişmez 🥲 benim bebeğim çok aşağıda kim göre erken doğurursun diyor ama belli olmaz tabi baya alaşıda
Haticecakirr hande0606 benim bebiş dönmüş baya da aşağıda hissediyorum vajinaya inanılmaz baskı yapıyor yürümekte zorlanıyorum hayırlısı olsun bakalım zamanını bekler inşallah 36+
Bebegimicin1 hande0606 35 +4 üm bebek 29 da döndü dün doktor baktıgında yine baş aşağıydı inşallah döner