ZumrutHanim hamileyken Idrarda beyaz parcaciklar yasayan oldu mu evde klozet yok hasta oturagina yapiyorum onun da rengi siyah o sekilde fark ettim
UmayGul ZumrutHanim bende bir kac kez denk geldim akinti sandim valla bazen oyle beyaz oluyor ya degil mi ki 🤨
Zehra9616 ZumrutHanim normal ilerleyen zamanlarda su gibi olucak sonra sumuksu olucak falan bi cok sekilde goruceksiniz
Bebisininannesi1202 ZumrutHanim progestan fitil kullanıyormusunuz benim de öyle beyaz parçacıklar geliyor progestan kullandığım için
ZumrutHanim Bebisininannesi1202 yok 3 gun once gynofem fitil koydum bugun gun boyu akti acaba o mu karisiyo
isimsiz1i ZumrutHanim ilaç koyuyorsan o gelmiştir vajinal kaşıntı olsa mantar derdim kaşıntıda yok kullandığın ilaçtır
isimsiz1i ZumrutHanim benim bekarlıkta öyleydi ama deli gibi kaşınıyordu vajinımın iç kısmı ve peynirimsi beyaz akıntım oluyordu
ZumrutHanim isimsiz1i yarin idrar tesi kultur vericem belime igneler batiyo fitiktanmi bebektenmi enfeksiyondanmi bilemiyorum sag böbrekte genisleme olmus icerde bisiler oluyor ya Allah kerim yemin olsun antibiyotige fitile basladigimdan beri daha beter oldum
ZumrutHanim isimsiz1i insallah cok zor geciriyorum ben ilac kullanmaktan kactikca cok agir ilaclara maruz kaliyorum