Tugceliko19-19 12.haftadan sonra kullanmaya başladım 36+ haftalığım hala devam ediyorum omega 3 balık yağı içeriyor içersinde bir çok vitamini barındırıyor balık yediğiniz hafta haftada 3 gün yemediğiniz haftalarda her gün mutlaka bir tane alın. Bebeğe kilo da aldırıyor ve gelişimi için gerekli. Yalnız sgk karşılamıyor hastanelerde yazdıramazsınız kendiniz eczaneden alıyorsunuz 78 TL ye geliyor.