Bende hamileliğim boyunca jilet yaptım yeri geldi ayna karşısında vs ama artık baya zorlaştı 33. Haftamdayım . 30 haftalıkken ağdaya gittim tabi acılı ve bol kasmalı oldu ☹️ 3 haftadır daha hiç cıkmadı tüğlerim bakalım artık 36 gibi bir kez daha giderim çıkarsa … ne kolayına geliyorsa o canım yapacak birşey yok